Föräldrakväll på Melpad

Föräldrakväll på Melpad ikväll. Början på en ny tradition? Sista kvällen varje kursvecka seglar våra ledare ut med deltagarna till vår mysiga ö för roliga aktiviteter och övernattning. När vi i styrelsen hade ett av våra planeringsmöten i vintras kom vi på att vi skulle börja bjuda med föräldrar ut i början av säsongen för att besöka ön. I början av juni fick alla föräldrar som har barn anmälda till seglarskolan i år en inbjudan att följa med ut till Melpad nu ikväll den 16/6. Fyra föräldrar kom med den här första gången och det blev en väldigt trevlig kväll! Lars Nordahl bjöd på en fin båttur ut till ön där vi hade lite rundvandring och korvgrillning och trevliga samtal. Några seglingskurser för vuxna blev också sålda! Jättekul! Vi som var med hade väldigt trevligt och vi bestämde att upprepa erbjudandet nästa år